Děkujeme za vaši důvěru!
Oslavme společně naše 70. výročí, zde najdete všechny nabídky a novinky.
Objevte naše nejlepší nabídky
Výroční nabídky
Každý měsíc můžete využít exkluzivní nabídky k našemu 70. výročí.
VYUŽIJTE PŘÍLEŽITOST NYNÍNOVINKY
Jak se mění vaše potřeby, mění se i naše produkty! Nabízíme nové produkty po celý rok.
PROZKOUMAT NABÍDKUZákazníci o nás mluví po celé Evropě!
"Díky lepicím páskám s vlastním potiskem jsme úspěšně snížili krádeže balíků a eliminovali nepříjemné reklamace."
— Ing. Marek Khánský
Obchodní ředitel MIX-TEE
Poznejte historii skupiny RAJA
50. léta: podnikatelský duch
10. července 1954 zakládá Rachel Marcovici spolu s Janine Rocherovou společnost, která distribuuje použité kartonové krabice malým podnikům. Jejími zákazníky jsou malé pařížské firmy, které hledají levnější kartonové krabice dostupné v malém množství. Název RAJA vzniká spojením prvních slabik jejich křestních jmen. Následující rok Janine z firmy odchází. Mladá společnost sídlí na rue de Monte-Cristo 9 ve 20. pařížském obvodu, v prostorách na dvou podlažích o rozloze 250 m2. Paní Marco shání použité kartonové krabice v dobrém stavu od prodejců, kteří je již nepotřebují a od recyklátorů použitého kartonu. « Moje matka byla odvážná, moderní žena, protože založit si vlastní firmu, byla v té době skutečná utopie! Věděla, že vydělávat si na živobytí je klíčem k ženské samostatnosti. » Danièle Kapel-Marcovici
Maurice Marcovici, manžel Rachel, vstupuje do společnosti a ujímá se řízení a správy. « Můj otec nikdy neopustil kancelář a moje matka nikdy neopustila práci v terénu.. » Danièle Kapel-Marcovici
Díky své koncepci a energii jejího manažera se společnost Les Cartons RAJA rychle stává úspěšnou. Postupně se sortiment použitých kartonů rozšiřuje o nové lepenkové krabice, kraftový papír, vlnitou lepenku, pogumovanou pásku a motouz.
Na konci 50. let zaměstnává společnost Les Cartons RAJA 10 lidí a její obrat činí jeden milion franků (150 000 €).
60. léta: růst díky inovacím produktů
Danièle, dceři zakladatelů, je 16 let, když nastupuje do společnosti Cartons RAJA. Díky svým kontaktům se zákazníky se učí základům podnikání: budování vztahů založených na důvěře, naslouchání potřebám zákazníků, vynikajícím službám a kvalitě výrobků. «Téměř 10 let jsem navštěvovala firmy v Paříži, abych jim prodávala obaly. Byla to vynikající škola! » Danièle Kapel-Marcovici
Paní Marco, která stále hledá nové výrobky, získává ve Francii výhradní práva na prošívaný sáček Jiffy vyráběný v Německu. Začíná rozesílat první zásilky, což je v té době velmi inovativní metoda prodeje, aby propagovala své výrobky po celé Francii. Uvádí řadu poštovních obálek s názvem RAJAPOST a řadu obálek na knihy s názvem RAJABOOK. První z mnoha výrobků se značkou RAJA.
Společnost se rozrůstá a potřebuje více prostoru. Les Cartons RAJA se stěhuje do ulice Rampal ve čtvrti Belleville. Zde společnost RAJA sídlí téměř 30 let. RAJA zaměstnává 30 lidí.
70. léta: obaly: trh, který je na vzestup!
Nástup plastů přináší do světa obalů revoluci. Aby vyhověla potřebám svých zákazníků, rozšiřuje společnost svůj sortiment o lepicí pásky, role bublinkové fólie, Flo-pak atd.
Exkluzivní uvedení prvního samolepicího obalu na dokumenty pod značkou RAJALIST
Prodejní tým se účastní mnoha veletrhů, kde propaguje výrobky společnosti.
Danièle Kapel-Marcovici představuje první katalog na podporu prodeje v této oblasti. Je černobílý, obsahuje 24 stran, 365 produktu a je vytištěn v nákladu 10 000 kusů. Společnost přijímá novou vizuální identitu a modernizuje svou image.
Maurice Marco kupuje pozemek v nové průmyslové zóně Gonesse u Paříže a nechává postavit sklad o rozloze 2 000 m2, který bude slavnostně otevřen v roce 1978. Budova bude několikrát rozšířena, až dosáhne 15 000 m2.
získává v roce 1978 pěnová obálka RAJAMOUSSE
80. léta: katalogový prodej, motor růstu!
Společnost má obrat 54 milionů franků (8 milionu eur) a zaměstnává 50 lidí. Je dynamická a inovativní, je uznávaná pro kvalitu svých výrobků a rychlost svých služeb. Nová generální ředitelka zavádí novou prodejní strategii a zahajuje katalogový prodej s cílem dobýt domácí trh. « Mým cílem bylo přilákat nové zákazníky a zároveň zachovat základní rysy společnosti: kvalitu výrobků, skladovou dostupnost a vynikající služby » Danièle Kapel-Marcovici
Témata: Cenová revoluce, Svoboda volby, Balení do 48 hodin... Mise splněna.
Odměňuje vynalézavost bublinkové fólie DISTRIBUL v dávkovači.
Mladá ředitelka provádí reorganizaci společnosti. Distribuční centrum v Gonesse se postupně zvětšuje, aby bylo možné rozšířit sortiment výrobku na skladě. Objednávky jsou doručovány do 24 hodin v pařížském regionu a do 48 hodin mimo něj - jako první na trhu! Na konci osmdesátých let se RAJA stává lídrem v oblasti distribuce obalu ve Francii.
Katalog obsahuje 1 000 položek a obrat společnosti dosahuje 100 milionů franků (15 milionů eur).
90: dobývání Evropy
RAJA se rychle prosazuje na hlavních evropských trzích
Od momentu založení společnosti bylo do sortimentu přidáno mnoho obalů. V katalogu je nyní uvedeno 1 500 produktů, které jsou k dispozici skladem. Sortiment doplňují čisticí a hygienické prostředky a drobné skladovací a úložné vybavení. Změnu názvu doprovází nová vizuální identita, která vyjadřuje vedoucí postavení a dynamiku společnosti.
Po vytvoření podnikové rady v roce 1982 je podepsána první dohoda o podílu na zisku, jejímž cílem je zapojit zaměstnance do dobrých výsledků společnosti a podpořit kolektivní výkon.
Společnost RAJA uvádí na trh francouzský Padpak, inovativní systém pro papírové výplně, který rovněž získává ocenění "Oscar de l'emballage".
V roce 1994 oslavuje společnost RAJA 40 let rozvoje své zákaznické základny ve Francii a vzhlíží k Evropě.
V roce 1999 je postaveno nové distribuční centrum v Tongerenu u nizozemských hranic. V roce 2007 mění společnost Binpac svůj název na RAJAPACK. Dnes je RAJA Belgie lídrem na trhu a dodává výrobky zákazníkům v 7 zemích. Distribuční centrum s rozlohou 60 000 m2 je největší v Evropě!
V roce 1995 Danièle Kapel-Marcovici dochází k rozhodnutí koupit novou budovu v pařížském obchodním parku Nord 2 nedaleko Roissy. Kancelářská budova je zrekonstruována a sklad je rozšířen o 20 000 m2, aby všechny týmy z pařížské centrály a logistického centra v Gonesse pracovaly na jednom místě. Nové distribuční centrum o rozloze 43 000 m2 umožnuje dodávat výrobky po celé Francii a rozšířit sortiment zdvojnásobením počtu skladových položek. Od nynějška je evropskou centrálou skupiny RAJA lokalita Paris Nord 2.
Na základě počátečního úspěchu v Belgii zahajuje společnost Binpac svou činnost v Nizozemsku, a to prostřednictvím prodejního týmu v Brede a vytvořením vlastního katalogu.
Společnost RAJA překračuje kanál La Manche akvizicí distributora obalu, který se v roce 2006 přejmenovává na RAJAPACK. Společnost nabízí 500 produktů skladem a obsluhuje 10 000 zákazníků z distribučního centra o rozloze 20 000 m2 v Milton Keynes.
V roce 2003 společnost RAJA získává certifikaci ISO 9001 a v roce 2011 pak ISO 14001.
Aby mohla obsluhovat největší evropský trh, zahajuje společnost RAJA poblíž Stuttgartu maloobchodní provoz, otevírá centrum pro styk se zákazníky a uvádí na trh katalog s nabídkou 1 200 výrobků. V následujícím roce spouští společnost RAJA Německo své internetové stránky.
Za deset let společnost zvyšuje svůj obrat pětinásobně. Zaměstnává 200 zaměstnanců.
Roky 2000: od katalogového prodeje k e-commerce
Evropský růst se zrychluje díky novým dceřiným společnostem ve Francii a akvizicím distributorů.
Společnost RAJA je se svým sortimentem 6 000 produktů průkopníkem v oblasti digitálního marketingu pro B2B distribuci a první společností, která prodává obaly online! "Již dříve jsme byli specialisté na katalogový, telefonický a terénní prodej. Přidáním webu jsme se stali plně multikanálovým distributorem. Pro naše zákazníky je to rychlý a pohodlný způsob, jak zjistit, co nabízíme a zadat objednávku." Danièle Kapel-Marcovici
Společnost RAJA uvádí na trh novou generaci krabic <<Úspora času>> s rychlým složením a lepicím uzávěrem
Nová společnost nabízí ve svém katalogu a na svých internetových stránkách 1 000 výrobků. Výrobky jsou dodávány po celém Španělsku z distribučního centra v Barceloně.
Od svého založení nabízí společnost více než 2 500 výrobků skladem.
Zakladatelka a její dcera: dvě generace společně slaví výročí společnosti
Danièle Kapel-Marcovici potvrzuje sociální hodnoty společnosti založením první francouzské nadace na ochranu práv žen a dívek. Nadace podporuje sdružení, která pracují ve prospěch žen ve Francii i po celém světě. Od roku 2006 je podpořeno více než 750 projektu v 57 zemích s rozpočtem více než 17 milionu eur. "Vždy jsem věřila, že úloha podnikání není jen ekonomická, ale také sociální a společenská. Z tohoto důvodu a díky ekonomickému úspěchu společnosti RAJA jsem se rozhodla založit nadaci RAJA-Danièle Marcovici" Danièle Kapel-Marcovici
Společnost se stěhuje do svého distribučního centra a kanceláří v Castel San Giovanni, jižně od Milána. Nabízí více než 1 400 produktů, které jsou k dispozici skladem.
Společnost Raja začíná dobývat středoevropské trhy a zakládá svůj tým v Praze. Zahajuje činnost a uvádí na trh svůj katalog a webové stránky, na nichž prezentuje svůj sortiment.
Specializuje se na distribuci hygienických a čisticích prostředků prostřednictvím katalogu a internetu. Tato malá francouzská společnost se stává první diverzifikací.
Nová společnost sídlí v Basileji a ve svém katalogu a na webových stránkách nabízí svým zákazníkům sortiment 3 800 výrobků.
V roce 2011 zaměstnává společnost RAJA 1 350 lidí a dosahuje v Evropě obratu přes 400 milionů eur. Společnost nabízí více než 9 000 profesionálních řešení.
Léta 2010-2020: skupina RAJA diverzifikuje své aktivity
Pevné sociální a environmentální závazky
Další diverzifikace prostřednictvím tohoto francouzského specialisty na online prodej kancelářských potřeb a nábytku.
Akvizice malé společnosti zabývající se prodejem obalů, je příležitostí k zahájení našeho podnikání na polském trhu s 2 500 výrobky.
Společnost RAJA vstupuje na skandinávský trh s distributorem obalů v Oslu a sortimentem 2 000 výrobků.
Společnost spustila katalog a webové stránky, na kterých představila svůj sortiment.
Společnost Cenpac, významný hráč v oblasti distribuce obalů ve Francii, je specialistou na průmyslové obaly pro logistiku a potravinářské obaly pro maloobchod. Společnost disponuje sítí regionálních zastoupení a odborným prodejním personálem. Právě zřizuje velké distribuční centrum v pařížském regionu a zaměstnává 400 lidí.
Společnost RAJA posiluje svou přítomnost ve Skandinávii a ve svém katalogu a na webových stránkách představuje sortiment 3 500 výrobků. Od roku 2020 má distribuční centrum o rozloze 8 000 m2, které slouží zákazníkům ve 3 skandinávských zemích.
Tento program, vytvořený po COP21 nadací RAJA-Danièle Marcovici, podporuje komunitní projekty vedené ženami za účelem udržitelné environmentální transformace.
Skupina RAJA pokračuje ve své diverzifikaci akvizicí společnosti Morplan, která se zabývá prodejem zboží na dálku. Nabízí potřeby a vybavení pro obchody. Společnost Morplan rovněž provozuje čtyři obchody ve Spojeném království.
Společnost RAJA posiluje svou pozici ve střední Evropě.
Společnost RAJA posiluje svou pozici na Pyrenejském poloostrově.
Společnost UDOBAR působí v Německu, Švýcarsku a Rakousku a specializuje se na distribuci produktů pro skladování a kancelářské vybavení. Nabízí 100 000 produktů online.
Skupina RAJA Group zahajuje strategickou diverzifikaci v oblasti distribuce kancelářských potřeb a nábytku, a to akvizicí 10 nových společností v Evropě. Skupina se na tomto trhu stala lídrem v prodeji na dálku! « Tyto akvizice dokonale zapadají do naší strategie být globálním partnerem pro společnosti v oblasti obalů, kancelářských potřeb a průmyslového vybavení v celé Evropě. » Danièle Kapel-Marcovici
Společnost je předním distributorem hygienických a čisticích prostředků ve Francii a Belgii a svým zákazníkům nabízí výběr z 16 000 produktů.
Společnost JPG, která se již 45 let specializuje na dálkový prodej kancelářských potřeb a nábytku, nabízí svým zákazníkům výběr ze 40 000 produktů, které dodává z distribučního centra o rozloze 25 000 m2 severně od Paříže. Společnost zaměstnává 400 lidí.
Přední italská společnost zabývající se prodejem kancelářských potřeb a nábytku na dálku, byla založena v roce 1984 ve městě Biella nedaleko Milána. Svým zákazníkům nabízí 40 000 produktů dodávaných z distribučního centra o rozloze 16 000 m2. Mondoffice zaměstnává více než 300 lidí.
Tato španělská společnost se specializuje na prodej kancelářského nábytku na dálku a nabízí 25 000 produktů. Zákazníci dostávají výrobky z distribučního centra o rozloze 12 000 m2 v Bilbau.
Skupina RAJA si je jako lídr v oboru vědoma své sociální a environmentální odpovědnosti a své závazky v oblasti CSR formulovala ve svém prvním nefinančním prohlášení o výkonnosti. Společnost RAJA pokračuje ve svém vysoce proaktivním přístupu k odpovědnému nakupování: • upřednostňováním místních nákupů; 86 % výrobků se vyrábí v Evropě. • podporou prodeje inovativních obalů, které jsou šetrnější k životnímu prostředí. • poskytováním poradenství zákazníkům ohledně správných obalových postupů
Společnost Viking, původem americká společnost, zahájila svou činnost v Evropě v roce 1990 a díky svému průkopnickému know-how způsobila revoluci v distribuci kancelářských potřeb prostřednictvím katalogu. Sedm nových společností Viking bylo začleněno do skupiny RAJA: Viking UK, Viking Ireland, Viking Germany, Viking Switzerland, Viking Austria, Viking Netherlands a Viking Belgium. Každá společnost nabízí na svých webových stránkách a v katalogu sortiment 40 000 výrobků, které jsou dodávány ze dvou velkých supermoderních distribučních center v Německu a ve Velké Británii. Skupina RAJA vítá 1 500 nových zaměstnanců.
Nová maďarská pobočka sídlí v Budapešti a nabízí 3 000 skladových produktů.
Příběh pokračuje s vámi…