Potisk tašek, krabic… Aneb dejte svým obalům „tvář“

2 min čtení 15 června 2020

Je velmi snadné pořídit si obyčejný obal bez jakéhokoli potisku. Není ale od věci zapřemýšlet nad tím, zda nechceme dát  obalu i svou tvář. A odlišit tak svojí firmu od ostatních! První dojem zákazník získává právě z obalu a jak bylo zboží zabaleno. Potisk obalů je jedním z častých marketingových nástrojů firem. Co všechno je možné potisknout? Podívejte se zde.

Nejoblíbenější jsou lepicí pásky

Nejrychlejší a nejlevnější variantou jak personalizovat Váš obal je potisk pásek z PP nebo PVC. Potištěné pásky Vám zaručí nejen reklamní, ale i bezpečnostní efekt, jelikož pásku s potiskem nelze strhnout bez poškození. Další variantou je potisk tašek! Vybrat si můžete tašky papírové i igelitové, s papírovými nebo plastovými uchy či s motouzem. Zasíláte-li menší produkty, pak doporučujeme firemní obálky s potiskem. Nejpopulárnějšími výrobky v této kategorii jsou plastové obálky pro zasílání textilu, které v široké míře využívají eshopy s módním, sportovním, dětským oblečením nebo doplňky. Zde propagujete nejen Vaši značku, ale navíc díky nízké vlastní hmotnosti obálky, šetříte přepravní náklady.

Neexistující rozměr krabice je již minulostí

Zasíláte luxusnější zboží nebo již delší dobu bez úspěchu hledáte obal specifických rozměrů, který by odpovídal co nejpřesněji formátu Vašeho výrobku? Pak vsaďte na krabice na míru! Díky současné úrovni výrobních strojů je možné vyrobit takřka jakoukoliv velikost či formu kartonového obalu. Pro dokonalý soulad s Vaší korporátní identitou si zvolte také výplňový nebo ochranný materiál do balení ve firemních barvách. V eshopu RAJA naleznete např. hedvábný papír ve více než 20 barvách či „harmonikově“ skládanou výplň SizzlePak v 9 barevných provedeních pro tlumení nárazů. Potisk krabic zrealizujeme na krabicích Vámi udaných rozměrů nebo si můžete vybrat hledaný formát krabice v našem online shopu.

Krabice na míru Rajapack
Nejen krabice s potiskem, ale i lepicí pásky, tašky a obálky! To vše v RAJA!

Spokojený zákazník, který si pamatuje Vaši značku, je bez nadsázky „zlatým pokladem“ společnosti. Udělejte proto z Vašeho obyčejného obalu, obal nezapomenutelný!

 

nejlepší témata