Již od poloviny července nabízíme svým zákazníkům odborné poradenství přes živý online chat Rajapack, který je již zákazníky od prvního dne po spuštění hojně využíván. V soukromé komunikaci se stále častěji využívá např. Whatsapp nebo Facebook Messenger a tento trend písemné konverzace v reálném čase získává na oblíbenosti také v profesní sféře.
Jaké jsou výhody online chatu?
Největší předností je krátká čekací doba, nulové náklady pro zákazníka a jednoduchost. Díky živému online chatu jsme schopni rychleji a efektivněji zodpovídat otázky zákazníků. Chat zde spojuje výhody e-mailu s osobním rozhovorem po telefonu: zákazník je během několika sekund v kontaktu s odborným poradcem a nemusí tak kontrolovat došlou poštu ve svém e-mailu s očekáváním odpovědi. Navíc komunikace přes chat poskytuje ve velké „open space“ kanceláři na rozdíl od telefonu dodatečnou diskrétnost.
Přes online chat se nás zákazníci ptají na otázky i při malém nákupu, kvůli kterému by nevolali či e-mail nenapsali. Veškeré – a dle některých zákazníků „drobné nejasnosti“– zodpovíme za několika málo minut či během rozhovoru připojíme také ilustrace či internetové odkazy, které komunikaci v mnoha případech usnadní.
Úspěch mluví sám za sebe
Již v prvních měsících jsme provedli přes 580 online konverzací. Otázky týkající se produktů, dodání zboží, objednávky vzorků, pomoci s přihlášením v eshopu atd. kladou ve stejném poměru stávající i nový zákazníci.
Našim klientům chceme nabídnout přesně tu cestu pro poradenství, která mu pro jeho konkrétní otázku vyhovuje. Samozřejmě, že online chat nenahradí telefon nebo e-mail, ale díky skutečnosti, že patříme, co se užívání týče, k internetové velmoci a můžeme se v této oblasti dle E15.cz měřit i s takovými velikány jako je Německo nebo Velká Británie – je online chat tím pravým „českým“ komunikačním kanálem.
A abychom tento článek ukončili v duchu chatování co možná nejstylověji, zakončíme jej mrknutím ;-) nebo úsměvem:-)…