Koncern Raja zaznamenává v Evropě další rozvoj

2 min čtení 20 října 2014

Plánovaný obrat v roce 2015 by měl vzrůst nad 500 miliónů eur

Koncern RAJA, evropská jednička v zásilkovém obchodě s obaly pro B2B, dosáhla v roce 2013 svého plánovaného obratu ve výši 421 miliónů eur. Strategie mezinárodního působení, pro kterou se před 20 lety francouzská společnost rozhodla, umožňuje v současné době koncernu své působení v 15 evropských zemích dále rozšířovat, a to i přes napjatou ekonomickou situaci v Evropě. Letošním cílem koncernu je dosáhnout 5 – 7% růstu a další posilování pozici ve východní Evropě a Skandinávii.

Navzdory napjaté ekonomické situaci dosáhl koncern RAJA v roce 2013 celkového růstu o 2,5%. Téměř dvou třetin růstu bylo dosaženo mimo domovskou Francii, a to díky dobrým výsledkům evropských dceřiných společností, mezi něž patří také Rajapack s.r.o. v České republice. S obratem ve výši 158 miliónů eur dosáhla francouzská RAJA dokonce růstu nad 3%. Vzhledem k postupnému zlepšování evropské ekonomiky počítá koncern v roce 2014 s růstem okolo 5-7%.

Francouzský koncern RAJA slaví v letošním roce 20leté výročí spuštění své strategie mezinárodního působení. Otevřením 6.000m² velkého logistického centra ve Varšavě na podzim 2014 posílí RAJA svou pozici na trhu ve východní Evropě a může tak v budoucnu také v Polsku, České republice a na Slovensku zajistit dodávky do 24/48 hodin.

Koncern chce dále rozvíjet také svou společenskou úlohu. Pro Danièle Kapel-Marcovici hraje sociální angažovanost velkou roli: v roce 2006 založila ředitelka koncernu RAJA nadaci „Fondation RAJA Danièle Marcovici.“ Rozpočtem ve výši 700.000 € ročně podpořila nadace formou spolufinancování od svého vzniku již více než 240 projektů pro zlepšení životních podmínek více než 40.000 žen. V roce 2013 posílil koncern svou společenskou angažovanost stanovením prestižního ocenění „Women‘s-Awards nadace RAJA“ s cílem vyznamenat ty organizace, které svými projekty pozitivně přispívají k zlepšení podmínek žen ve společnosti.

nejlepší témata