Máte už připravený svůj plán na rok 2019? Abyste svůj plán měli ještě lepší, ukážeme vám 5 oblastí, které vám pomohou splnit váš rozpočtový cíl. Některé tipy vám také pomohou zlepšit vztahy se zákazníky.
Obaly jako součást rozpočtu pro e-commerce
#1 Ujistěte se, že se zákazníkovi vryjete do paměti
Využijte současný trend, kdy se firmy zaměřují na prezentaci svého balení. To jak zásilku zabalíte, zákazník vnímá jako váš vztah k němu. Věrnost zákazníka může být získaná již z první objednávky.
Máme pro vás pár tipů jak toho můžete dosáhnout:
- Snadno otevíratelné obaly: váš obal nemusí vypadat, tak aby byl celý oblepený lepicí páskou. Stačí použít krabici s lepicím proužkem a zákazník bude mít hned větší radost, když se jediným trhnutím perforačního proužku dostane ke svému zboží. V e-commerce odvětví jsou tyto obaly s perforačními pásky čím dál tím víc oblíbenější.
- Když se zboží nehodí nebo je třeba ho reklamovat: věc, která zákazníka moc nepotěší je, když mu výrobek nevyhovuje nebo jde o poškozený produkt. V tom případě je potřeba vyřešit jeho vrácení. Ideálním řešením jsou krabice nebo obálky pro zpětné odesílání. Ušetří se tak i životní prostředí, protože zboží se může odeslat ve stejné obálce nebo krabici, ve které přišlo.
- Důležitý je první dojem: obyčejné balení se dá ozvláštnit například barevným hedvábným papírem nebo můžete místo klasické hnědé papírové výplně použít barevný SizzlePak.
#2 Možnost ekologického balení
Diskutovaným tématem jsou ekologické obaly a alternativy plastových obalů. Na výběr jsou různé typy a velikosti krabic z vlnité lepenky nebo alternativa PVC lepicích pásek – papírová lepicí páska.
Pro menšího podnikatele v e-commerce, který například pracuje z domova a nemá velkou spotřebu balicího materiálu je skvělým pomocníkem Geami WrapPak EX MINI. Tento ovíječ se skládá z voštinového kraftového papíru pro ochranu produktu a uvnitř je hedvábný papír.
#3 Zlepšete efektivitu logistiky
Snížení nákladů na dopravu je důležité pro každý podnik. Proto je zefektivňujte proces balení a zkvalitňujte ochranu zboží. Používejte také balicí materiály, které svou hmotností snižují náklady na dopravu.
#4 Personalizujte svůj obal
Personalizace obalů vám pomůže zajistit odlišnost vaší firmy. Velmi oblíbeným způsobem jak odlišit svojí firmu je potisk lepicích pásek. Vlastní potisk pásek je dnes už možné vytvořit online pomocí šikovného nástroje. Personalizovat se dají krabice, tašky nebo i obálky.
Společnost Lush je známá svým přístupem k ochraně životního prostředí. Svými „nahatými“ bezobalovými kosmetickými produkty se proslavila po celém světě. Využili variantu zasílání svých výrobků pomocí potištěných krabic, které jsou vyrobeny ze dřeva pocházejícího z kontrolované těžby dřeva a při výrobě je použito minimálně 70% recyklovaného materiálu.
#5 Zvyšte efektivitu skladu s využitím nových technologií
Společnost Rajapack vnímá vysoké požadavky na rychlost a zefektivňování procesů balení a proto v nabídce najdete stroje na výrobu výplňových materiálů nebo ovinovací stroje tzv. RAJASYSTEM.